שלח: "הליכוד רוצה לסגור את הכנסת"; זוהר: "מתנהלים משנאה"

    איתי גדסי 1 Comment on שלח: "הליכוד רוצה לסגור את הכנסת"; זוהר: "מתנהלים משנאה"

    ח"כ עופר שלח תקף את הליכוד וטען כי במפלגה רוצים "לסגור את הכנסת" | ח"כ מיקי זוהר השיב כי "כחול לבן שיקרה שלא תשב עם המשותפת וגם עכשיו הם משקרים"

    צילום: פלאש 90
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק פוליטי מכוער בצל המשבר הגדול שידעה מדינת ישראל: ח"כ מיקי זוהר תקף היום (שלישי) את התנהלות כחול לבן בריצת האמוק להעביר את החוק שידיח את ראש הממשלה תוך אי התחשבות בנהלי הבריאות החדשים, "מנסים שוב לשבור את כללי הכנסת. הם מתנהלים באופן ברוטלי ומנותק מציאות בתוך מסע השנאה שלהם לרה"מ שעוסק מבוקר עד ערב בבריאותם של כל אזרחי ישראל".

    לדברי זוהר, "הצענו להקים ועדות במתכונת של עד 10 אנשים והם מסרבים". זוהר המשיך ותקף, "הם שיקרו על הישיבה עם המשותפת ועכשיו הם משקרים שאנחנו רוצים לסגור את הכנסת".

    ח"כ עופר שלח (כחול לבן) תקף את הליכוד ואמר: "הליכוד במצוות ביבי רוצה לסגור את הכנסת. לא תהיה ועדת כספים שתעביר סיוע קריטי למי שאיבד את הכנסתו, לא תהיה ועדת קורונה שתפתור את אין ספור הבעיות שיוצר המשבר. העיקר שלא יהיה רוב נגד ביבי ולא יהיה יו"ר קבוע. חרפה" אמר שלח.

    יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן איים כי הוא יעתור לבג"ץ אם יו"ר הכנסת לא יתיר לכנס את הוועדות והמליאה כדי להעביר חוקים.

    יו"ר סיעת יהדוה"ת, ח"כ יעקב אשר אמר בישיבת ראשי הסיעות היום אצל יו"ר הכנסת: "אנחנו תומכים בצמצום מספר החברים בוועדה המסדרת כי מחובתנו להוות דוגמה לציבור וכפי שדורשים מהציבור לא להוסיף מעל עשרה משתתפים כך גם בכנסת".

    אשר הוסיף, "כמו שמשאירים בפעילות את מקומות העבודה והמפעלים החיוניים בלבד, צריך לאפשר לכנסת לדון רק במה שחיוני והכרחי לתקופה הזו ולא לנצל את המצב לחקיקה פוליטית מיותרת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כחול לבן זה מפלגה של קן צרעות אי אפשר להאמין לאף מליה שלהם הם רוצים להרוס את הדמוקרטיה עלידי חוקים פרסונלים בגלל שינאה שלהם לביבי ושל ליברמן הדוב הרוסי וש המשותפת תומכים בהם לאחר שהבטיחו שלא יזדדקו להם זה מראה כמה כחול לבן
      שקרנים